Česta pitanja

Koji su uređaji koje popravljate?

Popravljamo različite male kućanske aparate, uključujući friteze, usisavače, parne postaje, mikseri, tosteri, glačala, sušilice za kosu i druge slične uređaje.

Koliko dugo traje popravak?

Trajanje popravka ovisi o složenosti uređaja, kvaru kao i dostupnosti potrebnih dijelova. Svakako ćete dobiti informaciju prije no što ostavite uređaj na servis koliko po prilici možete očekivati da će servis trajati.

Kako mogu zatražiti popravak uređaja?

Zahtjev možete poslati putem naše online prijave kvara ili donijeti osobno kod nas u servis.

Mogu li poslati uređaj poštom?

Ukoliko niste u Zagrebu ili niste u mogućnosti doći osobno kod nas u servis, naravno da možete poslati uređaj poštom. Svakako sugeriramo da uređaj dobro zaštitite prilikom pakiranja jer ne odgovaramo za eventualne štete koje se dogode u transportu.

Koliko će me koštati popravak?

Cijena popravka ovisi o vrsti kvara, kompleksnosti popravka kao i dostupnosti potrebnih dijelova. Prije početka popravka izvršiti ćemo dijagnostiku uređaja te Vas obavijestiti o trošku popravka Vašeg uređaja.

Što ako se ne slažem s cijenom popravka?

Ukoliko Vam cijena popravka ne odgovara uređaj će Vam biti vraćen te naplaćena dijagnostika sukladno cjeniku.

Koliko dugo traje garancija na popravak?

Garancija na popravak vrijedi 30 dana od dana popravka.

Što ako uređaj i dalje ne radi nakon popravka?

Ukoliko uređaj i dalje ne radi nakon popravka, kontaktirajte nas kako bismo riješili problem.

Kako plaćam za popravak?

Plaćanje za popravak možete izvršiti gotovinom ili karticom prilikom preuzimanja uređaja.
cross