Servisni uvjeti
Popravci unutar jamstvenog roka
Davatelj jamstva jamči da proizvod ima sva potrebna svojstva za njegovu redovitu uporabu ili promet u svrhu kojoj je taj uređaj namijenjen, ali ne preuzima odgovornost za svojstva proizvoda koja su nužna za specifičnu uporabu ili obavljanje djelatnosti, koju je bilo potrebno posebno ugovoriti, odnosno koja pri ugovaranju kupoprodaje od strane kupca nije zatražena od prodavatelja, kao i za moguću izgubljenu dobit zbog nedostatka navedenih specifičnih svojstava.
Jamstvo počinje teći datumom isporuke kupljenog proizvoda krajnjem korisniku, a dokazuje se predočenjem računa i ovjerenog jamstvenog lista te uz detaljan opis kvara. Važeći jamstveni list je originalni jamstveni list koji je uz uređaj priložio proizvođač. Jamstveni list mora biti pravilno popunjen, potpisan i ovjeren pečatom od strane prodavatelja (prodavatelja krajnjem korisniku).
Ukoliko uz proizvod ne dolazi originalni jamstveni list proizvođača, priznaje se isključivo jamstveni list distributera (uvoznika). Kvarovi na proizvodima pokrivenim jamstvom biti će otklonjeni bez naplate, samo u slučaju ako nisu izazvani mehaničkim utjecajem ili rukovanjem suprotnome uputama za korištenje.
Korištenje nekvalitetnog i neoriginalnog potrošnog materijala može uzrokovati neispravnost uređaja, koja nije predmet jamstva te sve troškove popravka snosi krajnji korisnik. Ostali jamstveni uvjeti, zajedno s razlozima eventualnog ne priznavanja jamstva su navedeni na jamstvenom listu koji dolazi uz proizvod.
Popravci izvan jamstvenog roka
Prilikom zaprimanja uređaja na servis naplaćuju se administrativno manipulativni troškovi u vrijednosti od 15,00 € te će uplaćeni iznos biti umanjen od cijene usluge popravka.
Prilikom preuzimanja uređaja, ovlaštena osoba- Elekom servis, stranci će izdati Potvrdu o preuzimanju, te će se donositelj navedene potvrde smatrati ovlaštenom osobom za preuzimanje i raspolaganje uređajem.
Rok za preuzimanje uređaja sa popravka iznosi 8 dana od datuma slanja obavijesti o izvršenom popravku ili nemogućnosti popravka.
Obavijest se šalje stranci na adresu naznačenu na servisnom nalogu: primjerice e-poštom, SMS-om ili telefonskim pozivom, te se smatra da je ista obavijest dostavljena stranci onoga dana kada joj je na jedan od ovih načina i upućena.
Ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku 8 dana po zaprimljenoj obavijesti da je uređaj spreman za preuzimanje, naplaćujemo skladištenje u iznosu od 1,00€ za svaki dan skladištenja.
Za uređaje koji neće biti preuzeti u roku od 45 dana, a bez prethodnog dogovora o produljenom čuvanju, ne odgovaramo!
U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 45 dana od dana obavijesti Servisa o završetku servisne obrade, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva uređaja te će uređaj biti napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. U tom slučaju Elekom servis može postupati s uređajem kao s pokretnom stvari koju nitko nema u svom vlasništvu sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova. Korisnik izričito i bezuvjetno potvrđuje da Elekom servis ima pravo zadržavanja na predmetu popravka sukladno odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti ostvarene prodajom uređaja trećim osobama.
Korisnik svojim potpisom potvrđuje suglasnost da se njegovi podaci (ime i prezime, broj telefona, e-mail adresa) proslijede proizvođaču radi naknadnog kontaktiranja nakon servisa zbog istraživanja zadovoljstva korisnika.
Ukoliko korisnik odustane od servisa na temelju obavljene procijene (dijagnostike) popravka uređaja, dijagnostika se naplaćuje prema važećem cjeniku servisa.
Cijena popravka
uređaja se formira nakon dijagnostike kvara uređaja!
Popravke
do 30% tržišne vrijednosti proizvoda, a koji ne prelaze vrijednost od 66,36€/500kn (uključujući PDV) smatramo ekonomski isplativima. U svim ostalim slučajevima tražimo pismeno očitovanje po ponudi za popravak.
Na odluku korisnika čekamo do 15 kalendarskih dana. Nakon isteka tog roka, reklamirani proizvod vraćamo korisniku uz naplatu troškova dijagnostike i dostave. Vrijeme od slanja obavijesti korisniku, odnosno zahtjeva za očitovanjem, do dobivanja istog, ne ulazi u ukupno vrijeme popravka, odnosno ukupno vrijeme popravka se produžuje za vrijeme čekanja
očitovanja, ako isto prelazi 24 sata.
Ukoliko korisnik odustaje od popravka, naplaćuju se troškovi dijagnostike prema aktualnom cjeniku.
Ukoliko je proizvod na popravak izvan jamstvenog roka poslan dostavnom službom, isti se vraća također dostavnom službom, a naplaćeni popravak pokriva i trošak dostave. Ukoliko se testiranjem proizvoda dođe do zaključka da je proizvod ispravan, također se naplaćuju troškovi dijagnostike kao i troškovi povrata uređaja dostavnom službom. Popravak se može platiti uplatom na žiro račun društva, plaćanjem u gotovini ili karticom na prijemnom pultu servisa.
Svi rezervni dijelovi ugrađeni u proizvode kojima je isteklo jamstvo, ostaju u vlasništvu Elekom servisa do uplate punog iznosa popravka prema izdanom računu. Uređaje isporučujemo tek po izvršenoj uplati i to uz potvrdu uplate i izvještaj banke o prispijeću sredstava.
Jamstvo na rezervne dijelove ugrađene u Elekom servisu, u sklopu vanjamstvenog servisa, je min 90 dana. U slučaju da proizvođač daje duže jamstvo isto će se primijeniti na ugrađeni dio. Ukoliko se kod popravka proizvoda ne ugrađuje rezervni dio, nego komercijalni artikl, taj artikl ima redovno jamstvo koje počinje teći od dana isporuke proizvoda/uređaja. Jamstvo na uslugu servisa je 180 dana, a odnosi se samo na identičan kvar, tj. neispravnost iste komponente i ne obuhvaća funkcioniranje cijelog proizvoda. Svaki proizvod je nakon servisa funkcionalno testiran sukladno preporukama proizvođača.
Preuzimanje reklamiranih uređaja moguće je samo uz predočenje originalne servisne primke!
Zamjena proizvoda
Zamjena kompletnog proizvoda se vrši isključivo unutar jamstvenog roka, u slučaju kada:
- su ispunjeni zakonski uvjeti prema Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača,
- je zamjena kompletnog proizvoda standardna servisna procedura za taj proizvod,
Prijava proizvoda za servis, pakiranje i transport
Krajnji korisnici mogu predati proizvod na prijemno mjesto Elekom servisa. Prijem servisa provjerava da li je uređaj vremenski unutar jamstvenog roka, a zbog mogućnosti oštećenja koja nisu vidljiva izvana (unutarnja oštećenja, prisutnost tekućine, naponski udar, sve vrste neovlaštenog otvaranja, korištenje zamjenske dodatne opreme koja može naštetiti uređajima…), finalnu odluku o valjanosti jamstva donosi ovlašteni serviser nakon detaljnog pregleda.
Dio proizvođača za uređaje u jamstvu podržava tzv. Pickup&Return uslugu, t.j. organizaciju besplatne dostave od/do korisnika u trošku servisa. Obrazac za prijavu kvara i popis proizvođača se nalaze na web stranici Elekom servisa (On-line prijava kvara). Fizička oštećenja uređaja nisu pokrivena jamstvom niti uslugom besplatne dostave. Ukoliko se u servisu utvrdi fizičko oštećenje, naknadno će Vam biti naplaćeni troškovi transporta. Preporuča se da se proizvodi šalju bez dodataka, osim ako je određeni dodatak povezan s kvarom.
Svi dodaci koji se šalju uz proizvod moraju se upisati prilikom prijave robe, ukoliko se ne upišu smatrati će se da je poslan samo uređaj.
Svi proizvodi koji se šalju bilo kojim oblikom dostave, moraju biti zapakirani na način koji će onemogućiti oštećenja prilikom normalne manipulacije proizvodima. Dostavne službe imaju pravo odbiti preuzimanje proizvoda koji nije adekvatno zapakiran. Elekom servis ne odgovara za oštećenja nastala u transportu zbog neadekvatnog pakiranja.
Kupovina rezervnih dijelova
Informacije o dobavljivosti i cijenama rezervnih dijelova možete dobiti upitom na prodaja@elekom-shop.hr.
Adresa poslovnice
Centralni servis i prijem:
Elekom servis
Klanječka ulica 52
10000 Zagreb