Efikasna online prijava kvara za brzo rješavanje problema
Molimo da proizvod upakirate u originalnu ambalažu ili odgovarajuću neoriginalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu tijekom transporta. Ako proizvod pakirate u neoriginalnu ambalažu svakako vodite brigu da učvrstite i zaštitite sve ključne dijelove proizvoda odgovarajućim materijalima (stiropor, spužva, karton, folija za zračnim mjehurićima i sl.).
NAPOMENA:
Kako bi servis mogao provjeriti funkcionalnost i ispravnost uređaja u kvaru te, s obzirom da održavanje uređaja nije predmet jamstva, ukoliko je potrebno na istom odraditi čišćenje od kamenca, zamjenu dotrajalih filtera te eventualne druge radnje koje pripadaju održavanju uređaja ćete biti obavješteni naknadno telefonski te će Vam biti poslana ponuda sukladno cjeniku servisa.
Servisni uvjetiNAPOMENA:
Kako bi servis mogao provjeriti funkcionalnost i ispravnost uređaja u kvaru te, s obzirom da održavanje uređaja nije predmet jamstva, ukoliko je potrebno na istom odraditi čišćenje od kamenca, zamjenu dotrajalih filtera te eventualne druge radnje koje pripadaju održavanju uređaja ćete biti obavješteni naknadno telefonski te će Vam biti poslana ponuda sukladno cjeniku servisa.
Potražite naljepnicu na Vašem uređaju i prepišite REF oznaku - označeno crveno na slici.