Prijava kvara uređaja
Elekom servis omogućava svojim korisnicima jednostavnu i brzu prijavu kvara na svojim malim kućanskim aparatima. U slučaju da se Vaš uređaj pokvari, možete ga prijaviti na nekoliko načina. Jedan od načina je putem online obrasca za prijavu kvara na službenoj web stranici Elekom servisa.
Drugi način prijave kvara je putem e-pošte. Potrebno je napisati e-poštu i opisati kvar koji se javlja na uređaju, a Elekom servis će na vaš upit odgovoriti u najkraćem mogućem roku. Pri tome je potrebno navesti model uređaja, REF broj te opisati kvar što je preciznije moguće.
Osim navedenih opcija, korisnici mogu i nazvati Elekom servis telefonski ukoliko im nešto nije jasno te će dobiti sve potrebne informacije o daljnjim koracima.
Nakon što je kvar prijavljen, Elekom servis će se javiti korisniku kako bi dogovorili detalje popravka. Ukoliko je uređaj u jamstvenom roku, servis će poslati kurirsku službu koja će pokupiti uređaj i dostaviti ga u servisni centar Elekom servisa. Tamo će se isti pregledati te riješiti problem sa uređajem.
Nakon završetka popravka, uređaj će biti vraćen korisniku putem kurirske službe. Svi korisnici koji imaju uređaje u jamstvenom roku nemaju trošak za prijevoz uređaja, kao niti za sam popravak.
Elekom servis se ističe brzom i kvalitetnom uslugom, a naši su serviseri osposobljeni za rješavanje svih vrsta kvarova na malim kućanskim aparatima. Svojim korisnicima nudimo najvišu kvalitetu usluge, pouzdanost i profesionalnost u radu.